Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Kilka pytań o zachowanie 1.8T AGU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Kilka pytań o zachowanie 1.8T AGU

    Crk64, diler powinien sie postarac o to, ale ze im sie przewaznie nie chce i ida na łatwizne to wbitego w dowod nie masz...
    Jak nie masz - jedziesz na dowolna stacje diagnostyczna, zakładasz hak, robisz badanie i ze swistkiem do urzedu gdzie Ci wbija...

    Sam niestety ta druga droge musiałem robic.. Ale juz spokoj

  • #2
    [O1] Kilka pytań o zachowanie 1.8T AGU

    Witajcie,
    z autkiem jako tako nic się nie dzieje ale chciałbym wyeliminować nieco denerwujące problemy a przy okazji sprawdzić "nowego" mechanika (za jakiś czas pojadę na warsztat do gościa co w Skodzie pracuje na przegląd autka).

    1. Po odpaleniu falują obroty w trybie: zapłon-> 600* -> 900* -> 600* -> 900* -> 800* (stoi)
    natomiast jaja się dzieją podczas jazdy bo wygląda to tak przy prędkości (obojętnie jakiej) wysprzęglam i jadę na jałowych to faluje w granicy 600-800* natomiast po zatrzymaniu się trzyma równo 800*. Brak błędów na komputerze. Przepustnica do czyszczenia czy krokowy wariuje?

    2. Wydaje mi się, że autko nie jest takie żwawe jak kiedyś, nie ma kopa. Podejrzewać turbo? Czy raczej przyzwyczajenie do mocy? Obroty rosną równo.

    3. Po odpaleniu słychać metaliczny stukot, jego częstotliwość nasila się wraz ze wzrostem obrotów - zawory grają?

    4. Gdyby okazało się, że turbo przecieka (gdzieś wpieprza ~2L oleju na 10kKM) regenerować czy kupić nowy zamiennik? Turbina K03.

    5. Kojarzycie charakterystycznie warczenie (skrzyni?) podczas cofania nie? W trakcie jazdy do przodu przy ok 50-70 KM/h słychać coś podobnego tylko o wiele ciszej. Skrzynia czy opony (pierwszy raz na Conti, od początku jak je założyłem tak się nie działo).

    Każda sugestia mile widziana

    *wartości obrazowe

    Komentarz

    POWRÓT NA GÓRĘ
    Pracuję...
    X